امامیان، مشاور جوان فرمانداریزد:جوانان سرمایه عظیم ایران اسلامی بوده و هستند


اعظم السادات میرجلیلی - خبرنگار یزد فردا:سعید امامیان، مشاور جوان فرماندار و رییس گروه مشاوران جوان شهرستان یزد با اشاره به نامگذاری روز میلاد با سعادت حضرت علی اكبر (ع) به نام روز جوان، گفت: حضرت علی‌اكبر (ع) به عنوان یكی از الگوهای موثر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی نسل جوان است.

امامیان افزود: برگزاری جشن ها و مراسم ها باعث شناساندن شخصیت و سیره واقعی حضرت علی‌اكبر (ع) می شود و باعث می شود جوانان در مسیر سیره این جوان پاک حركت كنند.

وی ادامه داد: تبیین و معرفی شخصیت ممتاز و والای حضرت علی اكبر(ع) به عنوان الگویی والا و كامل برای جوانان از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین هدف نامگذاری این روز است.


رییس روابط عمومی فرمانداری یزد گفت: شعبان و رمضان كه از ماه‌های تزكیه نفس است همواره باید مورد توجه جوانان قرار گیرد تا هرچه بیشتر در مسیر اسلام حركت كرده و نمونه كاملی از یك مسلمان واقعی باشند.


امامیان افزود: دشمنان دسیسه های زیادی را برای انحراف جوانان در طول تاریخ اسلام به ویژه پس از انقلاب اسلامی اجرا كرده اند كه به فضل خدا و هدایت ولی فقیه همواره نا كام مانده است.


رییس گروه مشاوران جوان شهرستان یزد در پایان گفت: جوانان سرمایه عظیم ایران اسلامی بوده و هستند و در دوره های مختلف با ایثار و فدای جان خود از كیان كشور دفاع كرده اند. لذا دشمنان به دنبال ضعیف كردن این قشر عظیم كشور هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا